onsdag 28 oktober 2015

202 sidor på...hmm, 3 dagar.

Det behövs lite hejarklack nu för jag är så ofantligt sen med min månadsbok på jobbet. Men nu ska jag sätta igång - bättre sent än aldrig, visst!? Så ni får ursäkta men jag har en mycket bra orsak till att gå i säng klockan kvart över nio denna onsdag (och alla andra onsdagar. Och tisdagar, söndagar; ja, okej då - ALLA dagar. Jag är ingen kvällsmänniska! Men jag stiger upp och joggar en halvtimme tio över sex varje vardagsmorgon istället, så inte att undra på!)

Tror ni jag fixar 202 sidor på tre dagar? Heja heja!


Och så kan man ju undra varför jag inte kommit mig för att läsa boken tidigare. Nåjo - Odinsbarn är svaret. Den boken var så otroligt fängslande men lång. En av de bästa fantasy-böckerna jag har läst. Och det tyckte ju Daniela också. Den boken tycker jag definitivt att ni ska läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar